keskiviikko 8. huhtikuuta 2020

NYX Professional Makeup Ultimate Brights

Minnin joulukalenterin viimeisestä luukusta  tuli tämä ihana NYXin luomiväripaletti, jota olin himoinnut jo pidemmän aikaa. Nyt olen tätä ihmetellyt ja testaillut ja kertakaikkiaan rakastanut. Kirkkaat värit luomiväreissä vetoaa muhun niin paljon!!



Katsokaa nyt sitä!! Tällä paletilla saa loihdittua vaikka ja mitä ihania meikkejä 💙💚💛💜

Ensin hieman swatcheja, alkaen paletin ylimmästä rivistä. Sävyt on pyyhkäisty puhtaalle iholle sormella. Kuten näkyy, osa sävyistä on pigmenttisempiä kuin toiset, mutta se ei menoa haittaa.





Meikkiin käytin paletin alarivin keltaisia sävyjä.





Tämä paletti tulee varmasti olemaan monessa mukana. NYXistä on muutenkin tullut vähitellen yksi lempi meikkimerkeistäni. Ainakin silmämeikkien suhteen. 

Kiitos vielä kerran Minni 💕

-T

6 kommenttia:

  1. Nkice colours and lovely makeup :-D

    VastaaPoista
  2. Tein samaisella paletilla eilen sinisen meikin. Kiva käyttää nyt enemmän väriä kun kevät ja kesä tulee. Monet tän paletin sävyistä saa paljon kirkkaammiksi, jos käyttää valkoista pohjustajaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei olisko suositella jotain pohjustajaa? Oon kokeillu sitä NYXin valkoista jumbokynää mutta se ei oikein mulla toimi..

      Poista
    2. Ai, mulla on juuri se käytössä ja oon siitä tykännyt. :D

      Poista
    3. Mää en saa sitä tasaisesti levitettyä ja sen kyllä sit huomaa :D

      Poista

Mielipiteitä? :)