maanantai 4. syyskuuta 2023

Pink monday; Makeup Revolution Dream Kiss Overnight Lip Mask

 Moikka kaikille!

Nyt on tavoitteet korkealla. Yritän nyt esitellä teille tämän viikon aikana joka päivä yhden tuotteen joka on tässä viime aikoina ihastuttanut minua.

Ensimmäisenä luonnollisesti pink mondayn mukaan pinkki tuote, eli Revolutionin vesimelonin tuoksuinen huulinaamio. Makeup revolution on yksi mun lempimerkeistä. Niillä on ihania meikkejä ja viime aikoina olen myös tutustunut merkin ihonhoitotuotteisiin. Hinta on edullinen ja tuotteet pääosin sopivat mun iholle. 


Tämä huulinaamio tuli Minnin joulukalenterista muistaakseni 2021, että hetken on joutunut odottamaan vuoroaan. Nyt olen laittanut purkin kylppärin laatikoston päälle josta sitä on helppo iltapesun jälkeen sipaista huulille.
Olen monesti maininnut siitä että rakastan vesimelonin tuoksua kosmetiikassa ja tässä voiteessa se on erityisen pehmeä ja ihana.
Sisältää hyaluronihappoa, jojobaöljyä, karitevoita ja E-vitamiinia.


Luonnollisesti minuun vetoaa se että tuote on pinkkiä. 
Koska tuote on purkissa, suosittelen käyttämään spaattelia sitä ottaessa että ei mene pöpöt purkkiin.

Koska tuote on pinkkiä, se myös tuo hieman sävyä. Ja koska itse levitän huulivoiteet reilusti yli huulten rajojen, näytän aina siltä kun huuleni olisivat tulehtuneet tämän jälkeen. Mutta koska käytän tätä vain iltaisin niin ei se haittaa. Ei mua kukaan kattele 😅

Kaiken kaikkiaan tykästyin tähän todella paljon. Hintaa näyttäisi esim. Cocopandalla olevan 9,90€.

Oletko huulinaamioiden ystävä tai oletko mahdollisesti juuri tätä kokeillut?

Ps. Linkki on vain viemässä teidät tuotteen sivuille. En saa klikkauksista mitään 😇

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)