sunnuntai 10. syyskuuta 2023

Creightons Pure Blend Hydrating Serum

 Moikka kaikille!

Viikon viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisenä, Minnin joulukalenterista tullut kosteuttava kasvoseerumi.

Pakko sanoa tähän väliin että olen ylpeä itsestäni että olen saanut kirjoitettua joka päivälle postauksen tällä viikolla. Jee!


Rakastan seerumeita ja niitä onkin aina mukava testailla. Kesälomareissulle Pärnuun otin tämän mukaan koska tällä hetkellä kaikki muut seerumit joita mulla on käytössä, on lasipulloissa. Tämä on hygieenisessä pumppupullossa.
Sisältää mm. glyseriiniä, allantoiinia, panthenolia ja ureaa. Seerumi on tuoksuton ja sen luvataan sopivan myös herkälle iholle. Ja sehän mulle sopii. 


Koostumus on voidemaista ja tämä tuntuu niin ihanalta iholla. Ihosta tulee silkkisen sileä ja tämä sopii todella hyvin meikin alle.

Hintaa tälle nyt en äkkiseltään löytänyt, tai no, Creightonsin omilla sivuilla lukee 1,99 puntaa, mutta tiedän merkkiä myytävän Normalissa, joten tuskin tämä kovinkaan arvokas on hinnaltaan ollut. 

Mulla on joskus tainnut olla sarjan shampoota, mutta jouduin sen lahjoittamaan pois koska siinä oli sitä säilöntäainetta jolle olen allerginen. Huomasin sen vasta kun olin saanut diagnoosin ja kävin läpi kosmetiikkakätköni. Mutta tän seerumin perusteella haluaisin testata myös muita merkin tuotteita. 

Suositko edullisia merkkejä?

-T

1 kommentti:

  1. Minä pidän myös seerumeista, ja mielelläni luen niistä, kuten luin tämänkin postauksen.

    Postasin myös omaan blogiini tänään yhdestä korealaisesta. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Mielipiteitä? :)