maanantai 31. joulukuuta 2018

Pink Monday: NYX Professional Makeup - Sugar Trip Squad

Vuoden viimeinen Pink Monday, olkaa hyvät.

Oon viimeaikoina jotenkin hurahtanut NYXin meikkeihin ja tätä palettia olin kytännyt jo sen ilmestymisestä asti. Sitten kun Sokoksella oli Verot veks veronpalautuspäivänä, marssin samantein sinne ostamaan tämän. 24% alennuksen ja henksualennuksen jälkeen tälle ei jäänyt hintaa juuri mitään, vaikkei tämä normaalihinnallakaan kallis ole.


Olen pitänyt NYXin luomivärien koostumuksesta ja pigmenteistä, lisäksi ihastusta on herättänyt merkin eräs ripsiväri, luomivärinpohjustaja sekä kulmageeli. Tähän merkkiin täytyy kyllä tutustua vieläkin tarkemmin.


Paletti sisältää 12 reilun kokoista luomiväriä, enemmistönä mattaisia, mutta joukossa on myös shimmerisiä ja hohtavia. Olen kerennyt tätä jo testailemaan, ilman kuvia tosin ja toimii todella hyvin. Sävyt ovat pigmenttisiä ja häivyttyvät kauniisti. Monella eri sävyllä saa vaikka mitä variaatioita aikaan. 
Olen käyttänyt tätä niin yhden luomivärin tekniikalla kuin useammankin. Harvemmin jaksan enää tehdä "kunnon" silmämeikkiä, sillä olen tullut vähän laiskaksi. Pitäisi taas ruveta panostamaan siihen.

NYXillä oli muitakin ihania paletteja kauniilla kansilla ja peltisillä rasioilla, mutta koin että ne eivät ole niin kauhean käteviä.. Mutta kuka tietää, ehkä sieltä vielä jotain muutakin kotiutuu. 

Ostitko jotain Sokoksen Verot veks päiviltä? Onko suositella jotain omaa lempparia NYXiltä?

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)