sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Eka haaste

Sain ensimmäisen blogihaasteeni Neiti Kameleontti- blogin Päiviltä, kiitos siitä. :)
Oonki nähny tän haasteen jo useammassa blogissa, joten kiva saada itsekin tämä.


Haasteen säännöt
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 
4. Haastettujen pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 
6. Ei takaisin haastamista.


11 asiaa minusta:

1.  Asun Helsingissä, mutta olen kotoisin Jyväskylästä. Muutin pääkaupunkiseudulle (ensin Espooseen ja sitten Helsinkiin) heinäkuussa 2004. Siitä huolimatta että olen täällä asunut kohta 10 vuotta, olen Jyväskyläläinen joka asuu Helsingissä.

2. Mulla on to-del-la huonot hermot. Varsinkin Herr Saksalle saataan räjähtää sekunnissa. Varsinkin silloin kun olen todella väsynyt. Tilanteesta riippuen myös lepyn nopeasti.

3. Kävin tammikuussa rintojen pienennysleikkauksessa. Terveydellisistä syistä. Kokoa oli 75G, nyt ihanat 75C. Toisesta rinnasta poistettiin 850g ja toisesta 1kg. En ole katunut hetkeäkään. Paitsi ensimmäisen viikon aikana kun rupesin itkemään joka kerta kun katsoin itseäni peilistä, olo oli kuin silvotulla...

4. Isini kuoli ollessani 7 vuotias. Hän oli silloin 39 vuotias... 6 vuotta vanhempi kuin minä nyt.. Mietin monesti millaista elämäni olisi ja missä olisin nyt jos näin ei olisi käynyt.

5. Rakastan lukemista. Yksi kaikkien aikojen suosikkikirjailijoistani on Stephen King. Hömppäpuolelta ehdoton ykkönen on Sophie Kinsella.

6. Suunnittelen jos seuraavaa leikkausta, toivottavasti jo ensi vuodeksi, jotta pääseen eroon eräästä erittäin rumasta asiasta itsessäni. Sitten ehkä olen tyytyväinen ulkonäkööni.

7. Rakastan kesää, mutta sit mua ärsyttää kun tulee hiki.. ja pelkään ötököitä!! Hrrr...


Myssy ja sukkapuku

8. Olen koukussa televisioon. Nykyään vaan ei tahdo olla aikaa katsoa sitä. Lemppareitani on Huippumalli haussa, Muodin huipulle, Kosto, Olipa kerran, Doctor Who, Gossip girl, Salatut elämät jne jne.. Digiboksi on täynnä ohjelmia ja elokuvia joita pitäisi katsoa...

9. Olen Hello Kitty- fani, mutta en haluu et kukaan muu on. Se on mun juttu!!

10. Myssy on mulle niin tärkee ja rakas, että tiedän joutuvani sairaslomalle kun siitä aika jättää...

11. Pienenä rakastin lentämistä, mutta nyt aikuisena pelkään sitä. Herr Saksa haluaisi lähteä New Yorkiin, mutta mua ahistaa ajatus Atlantin yli lentämisestä.

Päivin kysymykset:


1. Pidätkö nimestäsi?
-Pienenä halusin olla Katariina tai Johanna. Sitten rupesin pitämään Taru-nimestä, onhan se sentään isin minulle valitsema. <3 
 2. Onko sinulla parasta ystävää?
-Herr Saksa on sekä tuleva mieheni, että paras ystäväni. 
 3. Mistä luonteenpiirteestäsi pidät eniten?
-Olen lojaali ystävilleni.  
 4. Entä piirteestä ulkonäössäsi?
-Silmäni ovat kivat. Vielä kun niillä näkis jotain ilman laseja...  
5. Mistä taidostasi olet ylpein?
-No en nyt tiiä oonko tästä ylpee, mut vaihdan lakanat parissa minuutissa :D 
 6. Missä maissa olet käynyt?
- Pienenä reissattiin perheen kanssa paljon, äitin mukaan kävin silloin yli 20 eri maassa. Sen lisäksi asuttiin Jugoslaviassa 4 vuotta. Nyt aikuisiällä oon käyny Saksassa, Hollannissa, Englannissa ja Irlannissa. 
7. Kerro jokin toteuttamasi unelma?
-Rintaleikkaus. Kivut on historiaa, vaatteet istuu päälle, voi ostaa nättejä rintaliivejä... 
 8. Oletko unelma-ammatissasi/opiskeletko unielmiesi alaa?
-Olen kaukana unelma-ammatistani mutta onneksi opiskelen yhtä haaveammateistani. 
 9. Oletko kiinnostuneempi ihmisistä vai asioista?
-Se vähän riippuu asioista. 
 10. Mikä on suosikkisikosmetiikkasarjasi?
-Mulla ei oo suosikkisarjaa.. Ostan sitä mikä tuntuu/näyttää hyvältä. 
 11. Mikä on lempipaikka kodissasi?
-Varmaan olohuoneen sohva ku tähän rojahdan aina ku tuun kotiin.


Mun kysymykset:

1. Ruutua vai raitaa?
2. Lempiurheilulaji katsoa tai harrastaa?
3. Lempikukka?
4. Oletko katunut jotain elämässäsi?
5. Kännykkäsi? Väri ja merkki.
6. Paras muisto lapsuudestasi?
7. Lempinimesi?
8. Mitä et voi sietää ihmisissä?
9. Jos voisit palata ajassa taaksepäin, mihin vuoteen menisit?
10. Uskotko yliluonnolliseen?
11. Pelkäätkö ukkosta?

Nyt on vaan niin et kaikki blogit mitä mää luen on tehny tän haasteen jo tai omaa yli 200 lukijaa, joten en laita tätä nyt eteenpäin. Mutta kiitos vielä Päivi :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)