tiistai 20. helmikuuta 2024

Kicks ostokset

 Moikka kaikille!

Tämä postaus on ollut tarkoitus kirjoittaa jo pidemmän aikaa, mutta se on vain jäänyt, kuten koko blogi sillä tässä on taas ollut kaikenlaista. Suurimpana kärsimäni unettomuus joka on vienyt mehut ihan täysin. Mutta nyt pikkuhiljaa helpottaa ja jaksan taas tehdä jotain muuta kuin kärsiä päänsärystä ja jäätävästä väsymyksestä.

Sain poikaystävältäni joululahjaksi lahjakortin Kicksiin ja sen kävin sitten alennusmyyntien aikaan tuhlaamassa. Kaikkea kivaahan sieltä tarttui mukaan.




Ida Warg moisture shampoo ja hoitoaine.
Nämä ostin vähän randomina, sillä näitä ei ollut mahdollista tuoksutella. Ida Wargin tuotteet on hyviä, mutta joissakin on niin vahva tuoksu että se aiheuttaa mulle huonoa oloa. Myyjätär sanoi että nämä tuoksuvat vaniljaiselle ja uskaltauduin nämä ostamaan. Nyt näitä tuoksutellessani, omaan nenääni ne tuoksuvat ehkä enemmän karamellille... Mulla on tällä hetkellä niin monta shampoota ja hoitoainetta auki että nämä jäävät odottelemaan vuoroaan.


Ida Warg everyday dry shampoo.
Kuivashampoota nyt tarvii aina. Oon käyttänyt merkin jotain vaaleanpunaista kuivashampoota joskus ja se muistaakseni oli ihan hyvää. Multa juuri loppui yksi kuivashampoo niin tämä pääsee heti käyttöön.


Skin Treat moisture support overnight face mask.
En muista olenko koskaan käyttänyt tämän merkin tuotteita, mutta tämä lähti puoleen hintaan mukaan. Nyt talvella ihoni on ollut kovilla ja kaikelle mahdolliselle kosteutukselle on suuri tarve.


Atelier Rouge exfoliating hand & nail polisher ja nourishing hand & nail balm.
Tämä kaksikko oli sellainen että oli pakko jotain ottaa että sain lahjakortin käytettyä. Ja käsirasvaa joudun käyttämään päivittäin eikä kuorintakaan pahasta ole silloin tällöin käytettynä. Tämä merkki on myös mulle uusi, mutta olen kyllä ihastellut hauskanmallisia kynsilakkoja merkiltä.


Fenty Beauty eaze drops blurring skin tint.
Tämä oli sellainen tuote jonka tiesin haluavani kun lahjakorttia menin käyttämään. Ihan jo sen takia että en ole käyttänyt merkiltä mitään, mutta myöskin siksi että en ikinä raaskisi ostaa omalla rahalla näin kallista meikkivoidetta. No, ehkä joskus raaskisin...


Urban Decay all nighter long lasting makeup setting spray.
Tätä otin pienen pullon testattavaksi sillä olen lukenut tästä paljon hyvää. Pienemmän koon voi myös helpommin napata reissuun mukaan. Tällä hetkellä mulla on käytössä Glamglown spray, joten tämä jää odottelemaan vuoroaan.


Beauty Act by Kicks fixing fiber brow mascara.
Nyt on ollut niin paljon sellaisia värittömiä kulmageelejä että oli ihan pakko ottaa värillinen versio. Tätä olen jo testaillutkin ja hyväksi todennut. Sävynä siis medium brown joka sopii hyvin hiuksiini nyt kun olen kasvattanut oman värini takaisin.

Sellaisia tuotteita sain lahjakortilla. Onko teillä jotain must have tuotteita Kicksiltä?

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)