lauantai 28. syyskuuta 2019

Kicks Hair Treatment Repairing & Revitalizing

Olenkin maininnut teille että kevään ja kesän aikana olen kärsinyt burn outista ja ollut vain todella väsynyt. No, väsynyt olen edelleenkin, mutta onneksi se epätoivoinen olo on suurinpiirtein mennyt ohi. Kaikki tämä väsymys on heijastunut myös kosmetiikan käyttööni. Olen vain suorittanut. Suorittanut aamuisin meikkaamisen töihin, suorittanut puhdistamisen iltaisin, suorittanut suihkussa hiusten pesun ja hoitoaineen, mutta en yhtään enempää.
Jossain vaiheessa epätoivon hellittäessä havahduin siihen että mulla ei ole pitkään aikaan ollut naamiota hiuksille. Tai tehohoitoa. Joten ei auttanut muu kuin marssia ostoksille.


Kicksin tuotteista mulla ei ole kokemusta, joten painelin sinne siis ihmettelemään tarjontaa. Merkin joukosta en naamiota löytänyt, mutta tämän korjaavan ja ravitsevan tehohoidon nappasin mukaani.
(tuli mieleen että onhan mulla ollut Kicksin ripsiväri..)


Tehohoito sisältää mm. sheavoita, silkkiä ja auringonkukkaöljyä. 
Tätä on tarkoitus käyttää shampoon ja hoitoaineen välissä, muuten tästä ei ole hyötyä. Siihen en osaa sen enempää sanoa, sillä en ole kokeillut tätä ilman hoitoainetta. Myymälässä sanoivat että moni on ihmetellyt miksi tämä tekee hiuksista aika kamalat, mutta syy oli sitten ollut se että he eivät olleet käyttäneet hoitoainetta tämän kanssa.
Vaikutusaika on 3-5 minuuttia, eli ei tämä paljoa pidennä hiustenhoitorutiineja. Käytän tätä itse kerran viikossa ja voin kyllä sanoa että rakastan hiuksiani tämän tehohoidon jälkeen!! En vain voi lakata koskettelemasta niitä.


Purkki on tyypillinen hiusnaamiomainen josta sormin kauhotaan tuotetta. Tuoksuu omaan nenääni pehmeän karamellimaiselle. Nam.
Hinta ei todellakaan kirpaise, sillä tämä maksaa noin kympin verran ja purkissa on tuotetta 200 ml. 

On kyllä ihanaa että jaksaa taas panostaa itsensä hyvinvointiin. (ja hiusten)

Käytätkö tehohoitoja?

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)