lauantai 1. helmikuuta 2014

Ripsienpidennyskoulutus

Melkoinen sanahirviö. Mut pääsin harjottelupaikan kautta ripsipidennyskurssille Consult Ladyyn. Kaverini tuli sinne malliksi. Vielä pari kuukautta sitten olin sitä mieltä etten ikinä haluaisi ruveta tekemään pidennyksiä, koska sellaiset piperryksen eivät ole mua varten. Mutta sitten tarjoutui tilaisuus päästä sellaiseen ja pakkohan se oli hyväksyä.

Perjantaina sitten aloitettiin aamulla yhdeksältä teorian merkeissä. En nyt sen enempää rupee kertoon ripsienpidennyksestä, mut oon vaan niin innoissani. Alussa meinasi ruveta hermostuttamaan kun laitoin suojalaput alaripsille, kun en millään meinannu niitä saada asettumaan. Mutta sitten ne jotenki sai sinne paikoilleen ja pääs alottaan. Olihan se aikamoista näperrystä, eniten vaikeuksia tuotti näin oikeakätisenä pitää toisia pinsettejä vasemmassa kädessä ja erotella sillä ripsiä toisistaan. Toinen ongelma tuli sit ku ne irtoripset ei pysyny pinseteissä, mut onneksi syy oli sitten se että ne pinsetit oli rikki, eikä se et olin niin huono. :)

Lopputulokseen olin erittäin tyytyväinen, kun ottaa huomioon että tää oli mun ihan eka kerta. Itellä on vuosi sitten about ollut pidennykset, mut totesin sillon että ne ei ollu mua varten.

Tässä siis ennen ja jälkeen kuvat toisesta silmästä. Toisesta vaan sen takia kun paska kamera ei tarkentanu molempiin silmiin...



Aikaa näiden tekemiseen oli 3 tuntia, joten ihan täydellistä jälkeä ei saanut, mutta meni paremmin kuin oletin. :) Jee! Mut totuushan paljastuu sit vasta kun selviää et kauan noi pysyy... Nyt pitää vaan harjotella ja harjotella. Ostin itelleni pinsetit samalla reissulla, kun rupeen tekeen näitäkin siellä harjottelussa niin on kivempi tehä omilla välineillä. :)


Ja ihan diplominkin sain. :) Kiva oppia kaikkea uutta.

Iskeekö ripsipidennykset?

-T

2 kommenttia:

  1. Ripsipidennykset kyllä houkuttelisivat, mutta näin allergisina en uskalla kokeilla. Harmi kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Allergiat on kyllä ärsyttäviä.. :( Joo onhan nää kivoja ja hyvännäkösiä ja ja ja... mut mää rakastan silmien hieromista! Siis sillon ku väsyttää, niin on välillä ihanaa oikein kunnolla hinkata menemään, ripsien kanssa se ei olisi mahdollista. :D

      Poista

Mielipiteitä? :)