tiistai 19. marraskuuta 2013

TBS - Vitamin E Sink-In Moisture Mask

Ostin joku aika sitten Kaaren The Body Shopista Vitamin E - sarjan kosteuttavan naamion, ja ihan vielä tarpeeseen. :) Multahan löytyy tällä hetkellä 4 puhdistavaa naamiota, mutta nyt ilmojen kylmetessä kasvojen iho rupeaa tarvitsemaan ennen kaikkea kosteutta. Juuri nyt ihoni reagoi ilman viileyteen punoittamalla ja ärtymällä. Pahimpana on tänäkin vuonna nenänpielet joita kirvelee ja meikki ei tahdo asettua siihen kohtaan vaan jää rumasti kökköseks. Myös leuka on nyt ruvennut punoittamaan ja hilseilemään, mutta kuitenkin se myös näppyyntyy.

TBS:sta mulla ei oo niin hirveesti kokemusta. Mulla oli joskus pieni purkki tätä samaa Vitamin E -sarjaa kosteusvoiteen muodossa. Mutta se ei kosteuttanu tarpeeksi vaan iho jäi kiristävän tuntuiseksi. Vähän epäröin ostaa tätä, mutta en parempaakaan siihen hätään löytänyt. Yritin silloin Sokokselta katsella luonnonkosmetiikan joukosta kosteuttavaa naamiota, sitä kuitenkaan löytämättä.

No eniwei...


Ehkäpä purnukan vaaleanpunainen sävy oli yksi osasyy tuotteen ostamiseen. :)


Naamio on vähän sellasta hyytelömäisen hytkyvää.

Oon nyt käyttäny tätä muutaman kerran. Naamion pitäisi pyyhkiä paperilla pois, mutta itse olen käyttänyt Duroyn puhdistusliinaa tai sitten jos käytän tätä suihkussa ollessa niin oon vaan huuhdellut pois. Naamio pehmittää ihoa kivasti ja myös kosteuttaa, mutta ei kuitenkaan niin paljon kuin jotkut muut, koska poisoton jälkeen on laitettava heti seerumi + kosteusvoide. Enemmän tää kyllä pehmittää kuin kosteuttaa.
Mutta... piiiiiiitkä miinus tulee siitä tunteesta joka tulee heti levittämisen jälkeen... Ihan jumalaton kirvely ja polttelu!!! Enkä nyt tarkoita pelkästään nenänpielissä tai leuassa, vaan ihan koko kasvoilla. Tunne häviää melko nopeasti eikä lopussa tunnu yhtään. Tää nyt on mun henkilökohtainen mielipide, mutta mun mielestä varsinkaan kosteuttavan tuotteen, jonka luvataan vielä sopivan kaikille ihotyypeille, ei pitäisi kirvellä ja poltella missään vaiheessa! Nih! Käytän tän kuitenkin loppuun, mutta joudun ehkä siirtään tän syrjään kevättä varten kun iho toipuu taas talven rankkuudesta ja ostaan talveksi jonkun muun naamion.
 

Yritin availla vähän inci-listaakin, mutta en nyt äkkiseltään löytänyt syytä kirvelylle...Jospa tän jälkeen uskoisin että tää Vitamin E ei oo mua varten.

-T

2 kommenttia:

  1. Kirvely ja polttelu kertoo nimenomaan tuotteen tehosta, kun kuiva iho alkaa imemään kosteutta itseensä.

    VastaaPoista
  2. Onhan se näinkin, mutta oon huomannu et tehoja saa myös ilman kirvelyä, joka on miellyttävämpää. :)

    VastaaPoista

Mielipiteitä? :)