perjantai 4. lokakuuta 2013

Clarins- meikki

Tässäpä pieni meikki joka on tehty kokonaisuudessaan (silmämeikki siis) Clarinsin matkapaletin meikeillä. En oo vielä oikein päättäny mitä mieltä oon kyseisestä paletista. Puuteri on sellanen et tuntuu että siitä ei saa mitään irti, poskipunaki vaatii karhean siveltimen että siitä sais väriä. Luomivärit on ihan jees, mutta se tummin ruskea on mulle haastava sävy, en jotenki saa sitä nätisti häivytettyä. En ollu täysin tyytyväinen tähän meikkiin... :(


Silmät auki näyttää ihan kivalta. Paletin ripsiväriin (Instant Definition Mascara) olin erittäin tyytyväinen. Sai siistiä ja tuuheaa jälkeä aikaiseksi.


Silmät kiinni näyttää jotenki likaiselta. Rajaukset yritin tehdä sillä tummimmalla ruskealla.


Alarajauksiin käytin toiseksi tumminta sävyä, mutta se ei näy juuri ollenkaan. Siinä ei oo niin paljoo pigmenttejä..


Tässä vielä paletti. Pikkusen valottunut kuva, esim. puuteri ei oo noin vaalea.



Vielä lähikuvaa ripsarista. Päässä on pieni pätkä kumiharjaa, muuten ns. normaalia harjasta. Tätä vois ostaa ihan normaalikokoisenaki. Yleensä tällaset pikkuripsarit jotka tulee luomivärien mukana on ollu ainakin kuivia tai muuten vaan huonoja.


Meikkipohjan tein bareMineralsilla. En oo niin hullaantunut tähän meikkipohjaan, se ei vaan sovi mulle. Puuteri on ihan ok. Pikku bareMineralsin sain kerran messuilta. Se on mulle liian tumma sävy, mut sopii hyvin varjostuksiin.


Pimpelipom! Huulilla aijemmin esitelty Jane Iredalen kiilto.

-T

ps. Muistakaa arvonta!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)