lauantai 25. helmikuuta 2012

Vapaailta..

Näin lauantaina on mukava vain viettää iltaa itsekseen, miehen ollessa töissä, ihan vaan rentoutumalla. Huominen työaamu kun estää kaikki aikeet lähteä viihteelle...
Joten, töiden jälkeen päätin että tänään lähtee juurikasvu!! Sitä olikin kertynyt jo kiitettävä pituus, johtuen siitä että viimex värjäytin ne joulukuun alussa. Nyt jouduin kyllä hieman pettämään luottokampaajaani, ja ostamaan värin kaupasta, koska se tulee hieman halvemmaksi. Mutta hän onnex tietää sen :) Moneen vuoteen kukaan muu ei oo saanu koskee mun hiuksiin saksien kanssa, eikä saa tästä eteenpäinkään. Mutta välillä värjään itse juuret piiloon. Itselläni on oma väri sellanen vaaleenruskeenmaantienharmaaeiminkäänvärinen. Nyt oon muutaman vuoden viihtynyt blondina, mutta on täs tulluki kokeiltuu vaikka ja mitä mustasta punaseen ja neonpinkkiin. Poikaystävän mielestä mulle sopii vaalee parhaiten, joten sillä mennään, mut ehkä joku kaunis päivä palaan vielä siihen tummaan.


 Värjäysurakan jälkeen voinkin sitten jatkaa loppuiltaa teekupposen ja hyvän kirjan kanssa.
Sain pari päivää sitten luettua Stephen Kingin Kuvun alla, melkonen tiiliskivi, mutta tosi hyvä. King on yx mun ehottomista suosikeista!!



 Nyt sit mennäänkin vähän hömppäkirjaan, Emily Giffin Love the one you´re with. Silloin kun vielä töistä saimme ottaa itsellemme asiakkailta jääneet löytötavarat (mikäli niitä ei kolmeen kuukauteen kyselty takaisin), otin useita kirjoja. Kirjafriikki kun olen.







-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)