maanantai 1. syyskuuta 2014

No ne uutuudet

Pakko myöntää nyt että oon menny ihan sekasin näissä viime kuukausien uusissa tulokkaissa, joten lopetan niiden ylös kirjaamisen tältä vuodelta ja yritän joskus ensi vuonna uudestaan. En edes muista mitä kaikkea heinäkuun jälkeen on tullut, mutta tässä nyt joitain uusia juttuja.


Töissä löin vetoa erään miehen kanssa, mikä maa voittaa jalkapallon MM-kisat. Voitin. Kyseinen mies on Lumenen edustaja ja hän toi minulle palkinnoksi nämä Lumenen tuotteet.

Syväkorjaava Päivävoide. Uskon että talvella tämä on loistotuote.
Angry Birds Lakka Suihkugeeli. Tämä meni miehen käyttöön, mutta kokeilen sitä myös itse.
Uudistava Silmänympärysvoide. Tätä olen jo ihan pikkusen testaillut. Vaikuttaa hyvältä.
Raspberry Lash Volumizer -ripsiväri. Tämmösen oon jo kerran käyttänyt, voipi olla että menee eteenpäin.


Kävin Heidin kanssa heinäkuussa Tallinnassa ja sieltä mukaan tarttui nämä tuotteet.

Strawberry Nourishing Body Lotion. Ihana mansikan tuoksu.
Bys Blusher, hurmaava pinkki poskipuna.
MIYO -luomivärit. Nää oli kaikki alennuksessa ja maksoi yhteensä n. 10€.


Kissikseltä sain Laveran Butterfly Effect- ripsivärin. Postausta tulossa.


Työpaikalle tuli kasa Moroccanoilin tuotteita testiin. Kampaajamme valitsi minulle testiin; Korjaava hiusnaamio, Kosteuttava ja korjaava shampoo, Kosteuttava ja korjaava hoitoaine sekä Intensiivinen kiharavoide. Olen rakastunut!


Tänään olin Kauneushoitola Kuiskauksen virallisissa avajaisissa, joihin Tarja taas roudasi mulle kynsilakkoja.

Zoya Topcoat, Zoya Basecoat, Rolf Stehr kynsilakka sävyssä Sandalwood, joku ihmemerkin kynsilakka ( okei, tiiän että näitä myydään eräässä tukussa, mutta en ymmärrä mikä sen merkki on... T? ) sekä Rolf Stehr ( myös minulle tuntematon merkki) musta rajauskynä.
Sarinalta sain Lumenen uutuus huulipunan, Raspberry miracle shine lipstick sävyssä Kesäinen.



Huonosta valosta johtuen kuva ei näytä punan oikeaa sävyä, joka on ihana vaaleanpunainen. Testasin tätä heti kun sen käsiini sain, ja totesin että tässä olisi uusi arkipuna!!

Tämmöisiä juttuja tässä on kertynyt parin kuukauden ajalta. Myöhemmin sitten taas niitä loppuneita. :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)