maanantai 4. helmikuuta 2013

Avon True Colour - Smokey Eyes

Tänään haluisin esitellä yhen luomiväripaletin josta olin tosi innoissani ja halusin tosissani pitää... Mutta mulla on vähän erilaiset toiveet luomivärien laadusta ku mitä tässä paletissa on.

Kyseessä on siis Avonin True Colour- paletti sävyssä Smokey Eyes:


Pahoittelen hieman lähmäistä rasiaa :)


Tässä kuvassa en oikein saanu noita sävyjä näkymään kunnolla, oikee yläkulma on oikeesti enemmän vaaleanpunanen ja alarivin harmaat tummempia ku miltä näyttää.

No mikä vika tässä sit oli? Sävyt on todella kauniit ja näistä ois saanu aivan ihanan pastellisen ja tummemmanki smokey meikin... jos näissä olis jotain pigmenttiä...


Tässähän ne, jokainen neljästä väristä kädelle mallattuna auringonvalossa kuvattuna...


Sama homma. Miltäs näyttää??


Ja yx kuva vielä salamavalon kanssa otettu, 2 edellistä ilman.

Jos haluaa intensiivisempää väriä, täytyy laittaa monta kerrosta väriä ja se sit rupee jo sotkemaan.
Käyttelen näitä värejä sit ku haluun että luomilla on aavistus sävyä, mut ei mitään ihmeellistä. Arkimeikkinä siis.
Tää oli eka ja varmaan kans vika Avonin luomivärisetti jonka tilaan, koska jos nää on kaikki näin huonolla pigmentillä, niin mitä niillä sit tekee? Sääli... värit tosissaan näyttää paletissa livenä ihanilta.


Pohjalla oli Sensain Eyelid Base. Tää on eka luomivärinpohjustaja jonka omistan tai oon kokeillu, et silleen ei oo mitään vertailupohjaa, mut ei tää ainakaan mun luomilla saa luomiväriä pysymään paikallaan sen paremmin ku ilmankaan. Käytän kuitenki loppuun ku oon kerran ostanu.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)