tiistai 24. joulukuuta 2019

Kauneusbloggaajien joulukalenteri luukku 24

Ihanaa joulua kaikille!! Tämän postauksen tultua ulos olen juuri aloittanut työt :)

Yhteisen luukun ideana oli kertoa mikä on omasta mielestä parasta jouluna omassa kaupungissa.
Noh, yleinen tietohan on se että en vietä joulua, joten tämä olikin mulle haasteellinen postaus. Mutta! Vaikka en vietä joulua, ei se sitä tarkoita ettenkö nauttisi joistakin joulujutuista. Rakastan esim. joulukoristeita ja tietenkin lahjoja.

Olen kotoisin Jyväskylästä, jossa oman joulun "kohokohta" oli kun Sokos laittoi jouluikkunan. Se oli aina pakko käydä katsomassa. Täällä Helsingissä olen jatkanut sitä perinnettä Stocmannin jouluikkunan kanssa.




Kuvat on otettu kännykällä ja ikkunan läpi ottaessa tulee aina vähän kaikkea muutakin kuvaa. 
Tykkään kaikista pienistä yksityiskohdista tässä ikkunassa. Hiiret paahtamassa vaahtokarkkeja ja ajamassa tandempyörällä, pöllö soittamassa puhelimella yms.

Tämä on mun mielestä parasta Helsingissä jouluna. Tämä ikkuna, sekä kaikki ihanat jouluvalot mitä kaduilla on.

Tämän postauksen myötä haluan toivotaa kaikille rauhallista joulua 💝

-T

3 kommenttia:

  1. Gorgeous Festive Scene.

    Merry Christmas :-D

    VastaaPoista
  2. Mä en ole käynyt nyt jouluikkunan aikaan ollenkaan Helsingissä, joten kiitos, että pääsin kuvien välityksellä näkemään Stockan ihanan ikkunan. <3

    VastaaPoista

Mielipiteitä? :)