maanantai 12. lokakuuta 2015

MAC




Ostin MACin Cinderella -kokoelmasta geelirajauksen sävyssä Little Black Bow. Nyt oon sitä käytellyt erilaisten meikkien kanssa, mutta en oikein tiiä että mitä mieltä olisin siitä.... Sävy on sellainen hopeinen ja kimalteleva. Yleensä koen että harmaat ja hopeiset eivät meikissä mulle sovi ja tämänkin kanssa tulee vähän sellanen fiilis. Oon yrittänyt kokeilla tätä eriväristen luomivärien kanssa, mutta en siltikään tiiä. Tarttisin vähän teijän apua.


















En nyt sit tiiä onko tää mun juttu vai nou. Geeli itsessään on hyvää, tykkään siitä miten kivasti sen saa levitettyä ja pysyvyyskin on hyvä. Mutta toi sävy... Vai pitäiskö vaan rohkeesti mennä sen oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Tätä postausta kirjottaessa mulla on taas tota rajausta, mut en tiiä.. en vaan tiiä. Hjälp!!

-T

4 kommenttia:

  1. Toihan on upea, mä laiskana saattaisin käyttää tota yksinään, mutta tekisin rajauksesta sellaisen tosi paksun, että se näkyisi, toi värihän on vähän sellainen, että se helposti katoaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän siinä et se häviää tonne joukkoon. Vielä ku on raskaat luomet. Mut pitää vielä testata et jos laittaa paksumpana rajauksen. Harmaat sävyt koen vaan omilla kasvoilla/silmillä niin kauhean suttusiks.

      Poista
  2. Laittaisin ihan ohkasen kissarajauksen mustalla ja tota sitten sen jälkeen rajan.

    VastaaPoista

Mielipiteitä? :)