torstai 24. syyskuuta 2015

Avon Grey Cement + Delicate Pink

Jäkemiitin goodiebagin kynsilakoista ensimmäisenä kynsille päätyivät Avonin lakat. En ole itse mattalakkojen suurin ystävä, mutta muistaakseni se oli Hanna joka mulle vinkkasi että nää lakat sopis hyvin yhdessä käytettynä. Kun harmaa ei muutenkaan oo mun väri, paitsi vaatteissa. Ja voi itku et tää Avonin mattaharmaa vaan vahvisti mun nihkeyttä mattalakkoja kohtaan. Tai sit mää en vaan osaa. 


Tässä kuvassa lakkaa on yksi kerros. Aloitin ensin ohuella kerroksella, mutta eihän siitä tullu ku sotkua, joten jatkoin paksulla kerroksella. Lakka jätti ihmeellisiä vekkejä ja levittyi muutenkin epätasaisesti.


Lakkaa 2 kerrosta. Vekit eivät hävinneet mihinkään. Tästä ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa että kaunista. Aivan karseeta. Yök.


Delicate Pink kuitenkin pelasti tilanteen. Mun mielestä näistä tuli tosi kivat, vähän sellanen pinkihtävä rappukäytävämateriaali, mikä ikinä lieneekään nimeltään, mutta ehkä te tiiätte mitä tarkotan. :)


Lakassa on eri värisiä, kokoisia ja muotoisia hileitä, jotka sai ihan hyvin kalasteltua pullosta. Jos haluaisi kokonaan tollaset kynnet, joutuisi lakkaamaan useita kerroksia. Näihin kynsiin laitoin 2 kerrosta.


Perinteisesti lakat pysyivät mun kynsillä sen yhden, tai siis puolikkaan työpäivän..

Muilla kokemusta Avonin mattalakoista? Onko hankalia vai enkö mää vaan tajuu?

-T

2 kommenttia:

  1. Mulla kävi sama ton mattalakan kanssa, ärsyttää kun tykkään siitä väristä tosi paljon, mutta eihän tota voi käyttää :/ Näyttää kivalta, kun laitoit tota Delicate Pinkiä päälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, taitaa jäädä toi lakka käyttämättä.. Hermot meni.

      Poista

Mielipiteitä? :)