keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Päivän Avonit

Teki mieleni tilata pikkusen Avonilta, joten ei muuta kuin tuumasta toimeen. Eräs kollegani hotellilta on edustaja ja tilaan aina hänen kauttaan. Se on niin kätevää. Mitään suurta tilausta en tehnyt, koska kaikkihan tietää että kosmetiikkahullut ei varsinaisesti TARVII mitään, mutta jotain pientä ja kivaa ja uutta ja ja ja...



Muutama leka suihkugeeliä, 2 miehelle jolla niitä menee ja yksi mulle. Laitoin 2 kuvaa näistä ihan pelkästään kuvausassarin takia, jota ei jaksanut hirveästi kiinnostaa. Ensin piti pestä varpaat ja sitten katsoa happamana muualle. Mun rakas...


Muut ostokset onki sitten tässä.

Viuhkamainen kynsien "koristelu"sivellin vaikutti kiinnostavalta, katotaan tuleeko sen käytöstä mitään. Sitten yksi kynsilakka, huulipuna ja rajauskynä.


Kamera tarkensi koko ajan vaan tohon pakkaukseen. Mutta kynsilakan otin keväisessä vaaleankeltaisessa sävyssä, koska ihastuin Kure Bazaarin vastaavaan sävyyn.


Huulipunia en todellakaan olisi tarvinnut lisää, mutta toisaalta tällasta nudepunaa mulla ei ookaan.


Ensimmäisellä testikerralla vaikutti todella hyvältä, niin värin kuin tuntuman puolesta. Sävy; Nude Slip.


Myöskään violettia rajauskynää en vielä omistanut ja sellaista olin halunnut pitkään. Super Shock Gel Eyeliner vaikuttaa lupaavalta, katsotaan miten käytön kanssa on. Yläkuvassa vielä sävyt kädellä. Toimii. Huulipunasta taitaa tulla uusi arkipuna :)

-T

2 kommenttia:

  1. Hyviä ostoksia olet tehnyt :) Noi Luxe-sarjan punat ovat ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jo tykästyny siihen huulipunaan ihan täysillä :)

      Poista

Mielipiteitä? :)