maanantai 13. huhtikuuta 2015

Maybelline Dream Satin Liquid

Meikkipohjia kyllä löytyy enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti välillä kaupassa tulee sellainen tunne että nyt haluan jotain uutta. Ja vaikka tehokäytössä on tällä hetkellä 2 eri meikkipohjaa, lähdin ensimmäisenä ihmettelemään meikkivoiteita. Huomasin Sokoksella sen uuden Maybellinen Nude luomivärin, mutta sitä testattuani totesin että se tuskin on mun iholle hyvä. Myyjän kanssa juteltuani hän suositteli mulle tätä Dream Satin Liquidia. Koska ongelmana mun iholla on se että lähes kaikkien meikkipohjien kanssa ihon kuivat kohdat tulevat näkyviin. Tätäkin meikkiä testasin leukaan joka silloin (talvella) oli se kaikkein suurin ongelma ja hyvin tarkasti katselin että näkyykö se kuivuus rumasti. No... ostin sen kuitenkin, vaikken ihan 100% tyytyväinen ollut.


Myyjä valitsi mulle sävyn 21 Nude, mutta itse olisin valinnut hieman vaaleamman. Pullo on lasinen pumppupullo jossa tavaraa on 30 ml. Iloa siis riittää pitkäksi aikaa.
Lisäksi pullossa lukee; 100% Poreless look, air-brush perfection. Ihan tätä en lähde allekirjoittamaan...


Meikkivoide on aavistuksen liian tummaa mun talvi-iholle, mutta häivyttelemällä sen saa aika hyvin sulautumaan iholle. Kirkkaalla auringonpaisteella tuntuu että vähän sävyeron huomaisi, mutta kyllä tää vielä menee...


Ensimmäisenä meikitön naama. Kuten huomaatte, tässä kuvassa iho on hyvässä kunnossa, pientä paikallista punoitusta siellä täällä ja noille nenänpielille ei voi tehdä mitään...


Tässä pelkkä meikkivoiden levitettynä, sävyeron huomaa että iho on hieman kellertävämpi...



Sitten vielä puuteroituna. Hyvin kyllä meikin on saanut häivytettyä iholle, kuvista ei näy mitään rajoja kaulalla.


Ja vielä koko meikin kanssa.

Loppujen lopuksi oon kyllä tykännyt tästä meikkivoiteesta. Pysyvyys on hyvä, mitä nyt välillä otsa rupee kiiltelemään mutta niin on kaikkien kanssa. Pidän voiteen tuntumasta, se ei kiristä eikä tunnu iholla. Tämä meikkivoide sopii parhaiten normaalista kuiva-ihoiselle ja sekaiholle joka ei kauheasti rasvoittumisesta kärsi, mutta rasvaiselle iholle en suosittele. Tämä kun on ns. kosteuttava meikkivoide. Peittävyys on puolipeittävä, mutta pystyy kyllä kerrostamaan iholle. Olen levittänyt tätä sienellä (kuvissa) ja sormin. 

Tämä taitaakin olla mun ensimmäisiä Maybellinen meikkivoiteita joita oon kokeillut... Ainakaan mieleen ei tuu että olisin joskus omistanut jonkun muun... Eiku joo, joskus teininä mulla on ollu joku, mut en enää muista että mikä.

Maybelline merkkinä? Mielipiteitä? Itse olen teininä tykännyt, nyt on jäänyt vähän vähemmälle...

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)