perjantai 23. tammikuuta 2015

Moroccanoil

Sain töiden kautta testattavaksi Moroccanoilin tuotteita. Kampaajaystäväni valitsi mulle kosteuttavia ja korjaavia tuotteita. Aijemmin mulla oli vain kokemusta merkin kuuluisasta hiusöljystä, joka ei mua vakuuttanut. Toisin oli näiden kanssa!



Kosteuttava ja korjaava shampoo. Juuri tällaisia shampoita rakastan. Pesee koko kuontalon puhtaaksi yhdellä ainoalla vaahdotuksella jättäen hiukset kuitenkin superpehmeiksi. Tuoksu on ihanan pehmeä, samanlainen kuin öljyssä, mutta miedompi. Olen säästellyt tätä shampoota ja yrittänyt käyttää pois kökköshampoita. Onneksi nykyisessä työpaikassani on myös näitä myynnissä, joten uusien purkkien ostaminen käy helposti (ja halvalla ;) ).


Kosteuttava ja korjaava hoitoaine. Tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat. Tuhti koostumus joka jo tuntuukin hoitavalta. Tuoksu on vähän erilaisempi kuin shampoossa, mutta moroccanoilin tuttu tuoksu tulee läpi. Aaahh.. Taivaallista.


Korjaava hiusnaamio. Tästä voin ihan rehellisesti sanoa että tämä on paras hiusnaamio mitä olen koskaan käyttänyt. Silloin pidempien hiusten aikana huomasin että tämä piti hiukset pehmeinä pidempään kuin mikään muu naamio tai hoitoaine. Vaikutuksen huomasi selvästi useamman päivän ajan. Koko ajan oli pakko vain hiplata hiuksia, niin unelman pehmeät ne olivat. Nyt pitäisikin ottaa tämä aktiivikäyttöön, olen nyt käyttänyt Lanzan Moi Moi Hair Maskia, joka ei ole ihan vakuuttanut mua. Purkin kyljessä sanotaan että käytön jälkeen tulisi viimeistellä hoitoaineella, mutta olen käyttänyt tätä ihan yksistään. Pitäisi joku kerta kokeilla tuplateholla.

En yhtään ihmettele sitä hypetystä joka näiden tuotteiden kohdalla on. Kaikesta olen kuullut pelkästään hyvää. Hiuslakkaa haluaisin vielä kokeilla.

-T


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)