lauantai 12. huhtikuuta 2014

Oman elämäni aakkoset

Tää vaikutti mielenkiintoiselta ja haasteelliselta, joten päätin tarttua toimeen, vaikka mua ei haastettukaan tähän.

A. Aurinko. Kyllä se vaan on niin että aurinko piristää ja tuo hyvän mielen.

B. Bilettäminen. Välillä on kiva nollata oikein kunnolla ja bilettää tyttöjen kaa.

C. Cecelia Ahern. Yksi mun lempikirjailijoista, saa usein mut itkemään kirjoillaan.

D. Downton Abbey. Sain boxin siskolta lainaan ja jäin koukkuun. Jaksoja katsellessa meni mukavasti 4 päivää kun olin kuumeessa.



E. Ehostus. Koska meikkaaminen on kivaa!!

F. Farkut. Käytän niitä joka tilanteessa, nukun jopa päiväunet farkut jalassa. Rakastan!

G. 75G, entinen kuppikoko, johon toivottavasti en enää ikinä päädy.

H. Hello Kitty. Se vaan on mun juttu.

I. Isoveli, joka on viime aikoina auttanut mua tosi paljon.

J. Juhannus. Mukavan rento juhla.

K. Kirjat. En voisi elää ilman.



L. Limsa. Olen cokis narkomaani, mutta yritän vähentää.

M. Myssy. Elämäni eläin.

N. Nico. Aviomieheni.

O. Onni. Jokainen haluaa sitä.

P. Pessimisti.  Se olen minä. En usko ennen kun näen mustaa valkoisella.



Q. Queen. Yksi hienoimmista bändeistä jonka tiiän.

R. Reissaaminen, vaikka pelkään lentämistä.

S. Siskontytöt. Ne on ihan huippuja!

T. Tee. En juo kahvia, mutta teetä senkin edestä.

U. Unelmointi. Välillä on vaan hauska unelmoida mitä kaikkea tekisi jos olisi paljon rahaa.

V. Viikonloppu. Vuorotyöläisenä niitä arvostaa ihan erilailla.

W. Wlan, että pääsen facebookkiin ulkomaillakin. ;)

X. Xylitol. Yritän napsia xylitol-tabletteja ruuan jälkeen, mutta en aina muista.



Y. Ystävät, ilman niitä en pärjää!

Z. Zumba. Kivaa.

Å. Kiva kirjain, käytän sitä usen sanassa juåppå.

Ä. Äiti, vaikka se osaakin olla välillä tosi ärsyttävä.

Ö. Ööö... Sanon usein ööö jos en osaa heti vastata johonkin.

Tää oli yllättävän vaikee. Pahoittelen huonoja kuvia, napsin ne pimeellä kelillä tabletilla ja pienessä kuumeessa..

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)