keskiviikko 21. elokuuta 2013

Nivea Daily Essentials Purifying Wash Gel

Oon nyt hetken aikaa käyttäny joku aika sitten ostamaani Nivean sekaiholle tarkoitettua putsaria ja mun oli vaan pakko tulla jo nyt hehkuttamaan sitä.



Ihan ekalla kerralla ku käytin tätä, säikähdin vähän koska geeli sisältää rakeita. Toki siis näin ne jo putelin läpikin vaikka kuvassa ei kunnolla näykkään, mutta lähinnä sitä miten tehokkaasti ne samalla kuori ihoa. En oo vieläkään kunnolla tottunu siihen ajatukseen että mulla on rasvoittuva sekaiho, joten vieläkin vanhasta tottumuksesta ajattelin etten voi tätä käyttää joka päivä koska se ärsyttää ihoani. Mutta voi miten väärässä olinkaan!!


Vaikka rakeita ei paljoa tule kerralla, on ne silti tehokkaita mutta samalla hellävaraisia. Tuntuu että tän n. viikon käytön jälkeen ihoni olisi parantunut roimasti. Kipeitä ihonalaisia paukamia ei oo tullu ja mustapäätki on vähentyny.



Tuntuu että myös rasvoittuminen on vähentynyt. Ja mää oon aina tykänny Nivean putsareiden tuoksusta. Ekalla kerralla kun tällä putsasin nassun, tuli ihan sellanen olo kun olisi kotiin palannut... ihana tuoksu!
Joskus männä vuotena en pystynyt talvisin käyttämään mitään muuta putsaria kun Nivean herkän ja kuivan ihon emulsiota ja kasvovettä. Ne oli ainoot jotka ei ärsyttäny mun ihoa.

Nivea on siis mun mielestä ihan mielettömän hyvä ihonhoitosarja. Suosittelen. Tää putsari siirty nyt I Love- listalle.

Mulla on jo 7 ihanaa lukijaa. Odottelen vielä että tulisi 3 lisää, niin sitten voisin pitää pienen arvonnan. :)

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)