torstai 28. helmikuuta 2013

Saikkuilua..

Kävin tänään aamulla taas haavahoitajalla puhdistuttamassa leikkaushaavat... Ja sain taas lisää saikkua. Leikkauksesta tulee tänään kuluneeks neljä viikkoa, ja se on aika pitkä aika olla vaan ja ihmetellä. Tietenki oon tässä parin viikon ajan jo eläny lähes normaalisti, tosin en töissä käyny, mut koulussa oon nyt ollu tällä viikolla ku meillä alko teoriatunnit. Siitä huolimatta, että suurimman osan ajasta oon vaan ollu kotona ja maannu sohvalla telkkarin eessä, oon jotenki onnistunu saamaan toisen hoidettavista haavoista repeämään. Sen takia sain vielä 2 viikkoa lisää saikkuu, ku alunperin piti palata töihin ens maanantaina.

No mutta, tässäpä muutama asia jotka on pitäny mut järjissäni tän neljän viikon ajan:


Fifty Shades sarjan viimeinen osa on työ alla. 2 ekaa osaa suorastaan ahmin, mut tää viimenen osa on ruvennu vähän tökkimään.. Tuntuu et Christian on jollain lailla narsisti. Menee hermot sen kaa. No mut jos jaksais vielä reilut pari sataa sivua lukee, niin sit voi käydä muiden kirjojen kimppuun.


Työkavereilta lainattuja leffoja on tullu katottua. :) Rakastan piirrettyjä, ja toi nälkäpeli oli kans hyvä. Huonona puolena siinä et olin just ennen saikkuu lukenu ne kaks ekaa osaa, ja mua ärsyttää suuresti ku kirja ja elokuva eroaa aina niin suuresti toisistaan.. Nyt oottelen et pääsen sen viimesen osan kimppuun.


Välillä on tullu tahkottua Sims 3:kin. Välillä koukutun näihin peleihin ihan liiaksikin, välillä en taas moneen kuukauteen pelaa ollenkaan.


Monen vuoden jälkeen päätin aloittaa kokoamaan 1000 palan palapeliä. Rakastan palapelejä, mut tätä en oo koskaan saanu koottua loppuun asti, koska tää vaan on niin vaikee..


Jep, kuten sanoin, vaikee. Ei ehkä kaikille, mut mulle :) Mut entisen työkaverin sanoja lainatakseni; Vielä minä perkeleeni kesytän!!!


Ja tietysti kaikista suurin rakkauteni, elämäni eläin, on pitäny mulle seuraa. Ja välillä tehny hulluks ku Myssyllä on nyt neljättä viikkoa juoksut... Pitänee leikata se vihdoinki sit ku nää loppuu, eli joskus kesällä.

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)