lauantai 16. helmikuuta 2013

Pari uutuutta ja kynsiä

Tässä aijemmin tällä viikolla kun uskaltauduin ulos, kävin sokoksella vähän ostoksilla. Yli kahteen viikkoon en oo päässy ostamaan mitään, joten vierotusoireitahan siitä tuli. :) En voinu kuitenkaan villiintyä, sillä ennen leikkausta, olin tehny yhen tytön kautta tilauksen Biodrogalle, ja sit vielä Avonille. Niihin menee jo yli 80€.


Päädyin sit ostamaan uuden ripsivärin, joka tuli tarpeeseen koska edellinen on jo sen verran kuivahtanut. Halusin taas kokeilla jotain uutta, joten päädyin tähän Max Factorin Clump Defy by False  Lash Effect. Oon kokeillu vasta yhen kerran tätä, ja uskon et on tosi hyvä sit ku se ihan hippusen kuivahtaa. Oon käyttäny tota False Lash Effectiä joskus ja tykkäsin kyllä siitäki.

Toinen joka sit oli eräänlainen heräteostos, oli Ecotoolsin Meikkivoidesivellin. Oon kuullu näistä pelkkää hyvää, ja haluisin six kokeilla. Ja multa uupuu kunnon meikkivoidesivellin. Oon tänään lähössä syömään muutaman koulukaverin kaa, niin pääsen sit testaamaan tänki. :)


Vähän lähikuvaa :)


Tää on kyllä uskomattoman pehmeä.


Ystävänpäivän kunniax ( joo tää on vähän myöhässä ) halusin lakata kynnet söpöllä vaaleanpunasella. Laitoin eka alle Dependin vaaleanpunasella, numero taitaa olla 087, näillä lakoilla ei kait oo nimiä.


Päälle laitoin kerroksen Dependin lakkaa sävyssä 028, joka on tosi vaalee huurteinen lakka. Tällä sai sellasen kivan säväyksen lakalle, yksinään ei näytä miltään.

Aikasempien geelilakkojen ansiosta mun kynnet on kasvanu pitkix, osansa myös tällä pitkällä sairaslomalla. Nyt tuntuu jo et nää on kohta liian pitkät, koska rupee oleen tiellä esim. tässä koneella näpytellessä...

-T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielipiteitä? :)